Ο Αγώνας της ΝΕ.Ο.Σ.

του Νίκου Μελά
Πρώην Προέδρου της ΝΕ.Ο.Σ.

Η αποκατάσταση της Δημοκρατίας το 1974 βρήκε την Ελληνική Νεολαία περισσότερο πολιτικοποιημένη από ποτέ. Έντονη αμφισβήτηση, ανησυχία, προβληματισμός αλλά και διάθεση για παραγωγή πολιτικής σκέψης και δράσης ήταν τα χαρακτηριστικά των νέων της εποχής. Η ένταξή του σε κάποιο μικρό ή μεγάλο πολιτικό κίνημα ήταν μονόδρομος ως έκφραση των προβληματισμών, αλλά και ως ελπίδα ώστε η Δημοκρατία η οποία μόλις γεννιόταν θα ήταν καλύτερη από την προηγούμενη. Το ρεύμα της εποχής ήταν φυσικά οι αριστερές και σοσιαλιστικές ιδέες με τις οποίες όποιος διαφωνούσε ήταν στο πολιτικό και πολύ περισσότερο στο κοινωνικό περιθώριο.

Η δεκαετία του '80 με την περίφημη Αλλαγή του Α.Παπανδρέου βρήκε τη νεολαία για πρώτη φορά τόσο πολιτικά οργανωμένη αφού η εμφάνιση των πολιτικών νεολαιών στη καθημερινότητα γινόταν ολοένα και πιο αισθητή. Μόνο που η επαναστατικότητα της δεκαετίας του '70 είχε τώρα μετατραπεί σε παιχνίδι εξουσίας με τις νεολαίες να χρησιμοποιούνται, με αντάλλαγμα μελλοντικές θέσεις εξουσίας, είτε ως αφισοκολλητές, είτε ως οργανωμένες ομάδες τραμπούκων, οι οποίες στο όνομα δήθεν ιδεολογικών αντιπαραθέσεων αλληλοσυγκρούονται συχνά πυκνά μεταξύ τους με την υποστήριξη πάντα των κομμάτων.

Η δεκαετία του '90 επέφερε ισχυρό σοκ στο κίνημα της Νεολαίας. Η γενιά του Πολυτεχνείου είναι ήδη βουλευτές και υπερασπίζονται με πάθος όλα όσο μάχονταν ως νέοι, η ΝΔ με το ΚΚΕ ξεχνώντας αταύτιστες ιδεολογικές αντιπαραθέσεις, στο όνομα της Εθνικής Συμφιλίωσης, προσπαθούν από κοινού να κυβερνήσουν τον τόπο, η νεοελληνική κοινωνία κάπου τότε αντιλαμβάνεται ότι τα Σκόπια εδώ και 50 χρόνια πριν με τη συνεργασία Ελλήνων πολιτικών απεργάζονται σχέδιο κλοπής του ονόματος της Μακεδονίας, εκατοντάδες χιλιάδες λαθρομετανάστες εισβάλουν καθημερινά στη χώρα, ο Κ.Σημίτης την τραγική βραδιά των Ιμίων του '96 ευχαριστεί τους Αμερικανούς, πλήτωντας το κύρος και την αξιοπρέπεια ενός ολόκληρου Έθνους και ο Έλληνας πολίτης αρχίζει να αντιλαμβάνεται ότι οι διαχειριστές της εξουσίας που κυκλοφορούν άλλοτε με το σοσιαλιστικό μανδύα του ΠΑΣΟΚ, άλλοτε με το φιλελεύθερο της ΝΔ, επί της ουσίας ουδόλως ενδιαφέρονται για τα προβλήματά του, αφού η πολιτική τους σε κρίσιμα ζητήματα είναι ενιαία.

Ταυτόχρονα από τις αρχές ήδη της δεκαετίας του '90 κάποιοι δημοσιογράφοι-εκδότες εισάγουν νέα ήθη και νέες αξίες στην Ελληνική Νεολαία. Το lifestyle κάνει την εμφάνισή του. Ένας φανταχτερός κόσμος ανοίγεται στα μάτια της νεολαίας. Το πολυτελές αυτοκίνητο, το χλιδάτο σπίτι, το σκάφος, οι διακοπές στη Μύκονο, τα πανάκριβα ρούχα και κοσμήματα, ο trendy τρόπος ζωής ΠΡΕΠΕΙ να είναι πλέον ο στόχος ζωής για κάθε νέο άνθρωπο. Πάση θυσία έπρεπε να αποκτηθούν όλα τα παραπάνω ή έστω μέρος αυτών με οποιοδήποτε τίμημα ηθικό και έναντι οποιουδήποτε ανταλλάγματος. Οι πρώτοι που ακολουθούν το παράδειγμα αυτό είναι οι πολιτικοί των δύο μεγάλων κομμάτων. Το ζιβάγκο του Ανδρέα έδωσε τη θέση του στο πανάκριβο Armani, τα πολιτιστικά κέντρα έχουν μεταφερθεί στα πρώτα τραπέζια πολυτελών μπουζουκομάγαζων με απίστευτες σπατάλες, οι σοσιαλιστές ανακαλύπτουν την Μύκονο όπου φτάνουν με πολυτελείς θαλαμηγούς, ενίοτε και με ελικόπτερο, οι δε κυρίες των κυρίων έχουν όλες πλέον το προσωπικό του στυλίστα για τις νυχτερινές τους εξορμήσεις. Η νεολαία προβληματίζεται έντονα αν τα κηρύγματα του Μαρξ είναι πιο επίκαιρα από αυτά του Π.Κωστόπουλου, αν το Κοινωνικό Συμβόλαιο του Ρουσσώ αναλύει καλύτερα το κοινωνικό γίγνεσθαι από το ΚΛΙΚ, αν η Ελληνική ιστορία είναι πιο διδακτική από αυτή του ΛΕ.ΠΑ., της Μιμής και διαφόρων άλλων αστέρων της κοσμικής ζωής.

Με αυτά και με αυτά φτάσαμε στη δεκαετία του 2000 όπου περισσότερο από ποτέ η νεολαία απέχει από την πολιτική ζωή του τόπου και πολύ περισσότερο απαξιώνει την ίδια την πολιτική. Η πλέον διαδεδομένη φράση μεταξύ νέων ανθρώπων όταν μιλάνε για τα υπάρχοντα κόμματα είναι "έλα μωρέ όλοι ίδιοι είναι, μόνο την πάρτη (trendy) τους κοιτάνε". Και πώς να μην είναι άλλωστε αφού τα δύο κόμματα εξουσίας εκφράζουν την ίδια ακριβώς ενδοτική πολιτική στα Εθνικά ζητήματα και την ίδια αντιλαϊκή στα κοινωνικά, ενώ το ΚΚΕ προσκολλημένο στις ιδεοληψίες του παρελθόντος δεν καταφέρνει να ακολουθήσει τις σύγχρονες κοινωνικές και πολιτικές αλλαγές. Το ΠΑΣΟΚ διέλυσε ήδη τη Νεολαία του, ενώ κάπου εκεί βαδίζει και η ΟΝΝΕΔ, ειδικά μετά τα πρόσφατα φαινόμενα διαφθοράς που παρουσιάστηκαν. Η "περίφημη" ΚΝΕ μάλλον υπάρχει για να υπάρχει. Η Ελληνική Νεολαία περισσότερο από ποτέ μοιάζει παραδομένη και ανήμπορη να αντιδράσει σε όσα αύριο θα αντιμετωπίσει.

Σε αυτό το απογοητευτικό για πολιτικό περιβάλλον ένα δυναμικό πατριωτικό κίνημα Νεολαίας αναπτύσσεται μέσα από τις τάξεις του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού. Νέοι άνθρωποι γαλουχημένοι με τις αξίες και τα ιδανικά του Ελληνικού Πατριωτισμού, όπως αυτός έχει εφαρμοστεί πολιτικά από τον Ιωάννη Καποδιστρία και έχει εκφραστεί από την δράση και τα κείμενα του Ίωνα Δραγούμη και του Περικλή Γιαννόπουλου, την ποίηση του 'Αγγελου Σικελιανού, εμπνευσμένοι από τους αγώνες της ΕΟΚΑ, τιμώντας την θυσία των Σολομού και Ισαάκ, γεμάτοι αγωνιστικές εμπειρίες από τους αγώνες για το Μακεδονικό και το μαθητικό κίνημα των καταλήψεων δημιουργούν την Ελλάδα του αύριο.

Στο ερώτημα τι είναι η ΝΕ.Ο.Σ. η απάντηση είναι απλή και περιέχει ολόκληρη την κοσμοθεωρία για την ύπαρξή μας: το μοναδικό Πατριωτικό κίνημα Νεολαίας στην Ελλάδα. Δεν αμφισβητούμε τον Πατριωτισμό των άλλων και δεν μονοπωλούμε τον Πατριωτισμό. Σε αντίθεση όμως με τους άλλους εμείς ΠΡΟΤΑΣΣΟΥΜΕ τον Πατριωτισμό μας. Την ίδια στιγμή κατά την οποία η ΟΝΝΕΔ προτάσσει το φιλελευθερισμό (ΝΔ η μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη), το ΠΑΣΟΚ προτάσσει τον Σοσιαλισμό (Σοσιαλιστικό κίνημα), το ΚΚΕ τον Κομμουνισμό, ο Συνασπισμός τον διεθνισμό, η ΝΕ.Ο.Σ. δυναμικά και μαχητικά προτάσσει τον Ελληνικό Πατριωτισμό.

Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, των ασαφών ιδεολογημάτων, της κατάργησης των συνόρων, της διάλυσης των Εθνών, της πλήρους απαξίωσης Ελληνικών αξιών και αρχών, της πλήρους διάλυσης της εθνικής και κοινωνικής συνοχής, την εποχή της Pax Americana και του μεγάλου Κεφαλαίου, η ΝΕ.Ο.Σ. αποτελεί την μοναδική πραγματική αντίσταση. Νέοι εργάτες, επιστήμονες, αγρότες, υπάλληλοι, φοιτητές, νέοι που βιώνουν τα προβλήματα της καθημερινότητας, που πραγματικά αντιμετωπίζουν με αγωνία το αύριο, που καθημερινά μοχθούν για το μεροκάματο, που καθημερινά βλέπουν την ανεργία να τους χτυπά την πόρτα, που βλέπουν τους μετανάστες να τους παίρνουν τις εργασίες, που βλέπουν τον γείτονά τους να πεθαίνει από ναρκωτικά, που βιώνουν καθημερινά την εκμετάλλευση του μεγάλου Κεφαλαίου στελεχώνουν την προσπάθεια αυτή.

Η ποιοτική διαφορά είναι εμφανής: Νέοι γόνοι μεγαλοαστικών πολιτικών και επιχειρηματικών οικογενειών που ζουν σε μια γυάλινη σφαίρα μακριά από την καθημερινότητα και ασχολούνται με την πολιτική από χόμπι, νέοι που μέσω της πολιτικής φιλοδοξούν ότι θα αποκτήσουν όσα το σύγχρονο lifestyle επιτάσσει από τη μία και από την άλλη η ΝΕ.Ο.Σ. με ανθρώπους πραγματικούς αγωνιστές της καθημερινότητας, με νέους προερχόμενους από τα μεσαία και κατώτερα οικονομικά στρώματα. Γι' αυτό το 8,2% των φοιτητών είναι ψηφοφόροι μας, γι' αυτό ο ΛΑ.Ο.Σ. έχει την μεγαλύτερη απήχηση στις ηλικίες 18-25, γι' αυτό η ΝΕ.Ο.Σ. την ώρα που οι άλλες πολιτικές νεολαίες διαλύονται, αυτή οργανώνεται και εφορμά δυναμικά.

Προτάσσοντας τον Πατριωτισμό μας ο στόχος μας είναι η εξάπλωση των ιδεών και αρχών μας στην Ελληνική νεολαία. Αυτό είναι και το μεγάλο στοίχημα όλων εμάς. Όντας βέβαιοι ότι η προσπάθεια αφελληνισμού της νεολαίας είναι σε εξέλιξη, εμείς αντιστεκόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις και δημιουργούμε τις συνθήκες εκείνες, οι οποίες θα επιτρέψουν την διατήρηση του Ελληνικού τρόπου σκέψης και θα διαδώσουν το μεγαλείο του Ελληνισμού, όχι ως στείρα προγονολατρεία, αλλά ως οδηγό για το Μέλλον.

  • Αρνούμαστε τον διεθνισμό

  • Αρνούμαστε την Ευρώπη του Μεγάλου Κεφαλαίου

  • Αρνούμαστε τον Αφελληνισμό

  • Αρνούμαστε την Αθεΐα

  • Αντιστεκόμαστε στη διάλυση των Εθνών

  • Αντιστεκόμαστε στην Παγκοσμιοποίηση

  • Αντιστεκόμαστε στη δικτατορία της 4ης εξουσίας

  • Αντιστεκόμαστε στις ενδοτικές πολιτικές του "δεν διεκδικούμε τίποτα"

  • Προτάσσουμε τον Πατριωτισμό

  • Αγωνιζόμαστε για μια ισχυρή Ελλάδα σε μια ελεύθερη Ευρώπη

  • Αγωνιζόμαστε για τον Έλληνα

  • Αγωνιζόμαστε για την Πίστη μας

  • Αγωνιζόμαστε για τις Ελληνικές Αξίες

  • Αγωνιζόμαστε για την υπόδουλη Ελληνική γη

  • Τιμάμε την Ιστορία μας

  • Τιμάμε τους ήρωες και τους μάρτυρες του Ελληνισμού

  • Τιμάμε τις παραδόσεις μας

  • Τιμάμε όσους έπεσαν για την ελευθερία της Ελλάδος

  • Απαιτούμε υπεύθυνη εξωτερική πολιτική

  • Απαιτούμε δημοψήφισμα για την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ

  • Απαιτούμε κανένα συμβιβασμό στο όνομα των Σκοπίων

  • Απαιτούμε άσκηση μεταναστευτικής πολιτικής στην βάση των ποσοστώσεων και απέλαση όλων των λαθρομεταναστών

  • Απαιτούμε αποτελεσματική φύλαξη των συνόρων

  • Απαιτούμε έλεγχο στον ανεξέλεγκτο πλουτισμό των λίγων σε βάρος του κοινωνικού συνόλου

  • Απαιτούμε εργασία για όλους τους Έλληνες

  • Απαιτούμε ένα μέλλον Ελληνικό με τον Έλληνα οδηγό των εξελίξεων

Για την ΝΕ.Ο.Σ. ο πολιτικός αυτός Αγώνας είναι η ελάχιστη εισφορά στην Πατρίδα, είναι όμως μείζονος σημασίας για το παρόν και το μέλλον του Ελληνισμού. Λάβαμε από την προηγούμενη γενιά, μια πατρίδα πληγωμένη, ταλαιπωρημένη, συρρικνωμένη, βάναυσα πληγωμένη από ιθαγενείς και ξένους. Οφείλουμε να παραδώσουμε στις επόμενες γενεές μια Ελλάδα ισχυρή, υπερήφανη, Εθνικά κυρίαρχη, και πάνω από όλα πραγματικά Ελεύθερη. Το μόνο βέβαιο είναι ότι ο Αγώνας έχει ξεκινήσει, η Σημαία ήδη κυματίζει ψηλά, η Ελληνική νεολαία πυκνώνει τις τάξεις της ΝΕ.Ο.Σ. και οι Έλληνες πατριώτες υπερήφανοι, μαχητικοί και ενωμένοι προχωρούν προς την Νίκη.

Κείμενα Ιδεολογίας

Λόγος του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη προς τους σπουδαστές

Η Νεολαία σε διάταξη μάχης

Ο Πατριωτισμός απέναντι στην Παγκοσμιοποίηση του Καπιταλισμού

"Ναι, είμαι αδιόρθωτος εθνικιστής"

Αρχή σελίδας

Copyright © 2007 by neolaialaos.gr - All rights reserved